czwartek, lutego 16, 2006
TP SA
Trzy miesiące temu zamówiłem Neostradę 1Mb (żeby zastąpic 512 Kb). W ostatnią niedzielę zorientowałem się (wolne transfery), że cały czas mam łącze 512kb. Pokazują to parametry routera (co widać na załączonym obrazku- Bandwidth Up/Down). Zadzwoniłem do Tepsy, otrzymałem "numer zgłoszenia", miałem zadzwonić w poniedziałek. Dzwonię. Nic. "technicy jeszcze nie odpowiedzieli". Powiedzieli mi, że najpóźniej do wtorku do 15 to będzie gotowe. Dzwonię we wtorek. Nic. Dzwonię w środę. Nic. Dzwonię dzisiaj. I dostaję numer zgłoszenia w sprawie... "Co się stało z poprzednim zgłoszeniem" :) :) A Nestrada nadal 512kb, a ja nadal płacę za 1Mb... Ech, ręce opadają...
Apdejt: W sobotę (po 6 dniach) otrzymałem trzeci numer sprawy, informację, że reklamacja obejmie tylko okres od momentu zgłoszenia (a prawdopodobnie NIGDY nie łączyłem się na 1Mb!!), informację, żę 1Mb ruszy we wtorek/środę bo to skomplikowana sprawa!
Pięć minut po rozmowie Router się rozłączył i, a jakże! połączył na 1Mb!! I czy to nie jest burdel?!!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz